پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118865
بازديد فرماندار فارسان و مديركل فني وحرفه اي استان ازطرحهاي بسيج سازندگي عشايري فارسان
تاریخ انتشار : 1393/06/23
نمایش : 1107
فرماندار فارسان به همراه تقي پور مديركل فني و حرفه اي استان از طرحهاي بسيج سازندگي كه در مناطق عشايري كوانك و سپيدانه در حال برگزاري است بازديد كردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فيروز احمدي رويكرد سپاه و فني و حرفه اي در ايجاد بسترحرفه آموزي زمينه مناسب جهت اشتغال پايدار و عملياتي كردن فرمان مقام معظم رهبري در ايجاد اقتصاد مقاومتي دانست.

 وي پرداخت تسهيلات ۱۰۰ ميليون ريالي با كارمزد ۴ درصد بعد از حرفه آموزي و كسب مجوز از فني و حرفه اي را در همين راستا دانست.

وي تأکيد کرد: در بحث آموزش و مهارت آموزي نبايد مناطق محروم و دورافتاده مورد غفلت واقع شوند لذا انتظار مي رود آموزش هاي فني و حرفه اي در اين مناطق نيز گسترش يابد.

احمدي در بخش ديگري از سخنان خود، تربيت نيروي انساني را از كارهاي ارزشمند و فاخر دانست و گفت: افزودن به مهارت و دانش نوع انسان از اعمال خير و ارزشمندي است كه مركز آموزش هاي فني و حرفه اي در اين ميان از جايگاه والايي برخوردار است.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html